Enthousiaste bestuursleden gezocht!

Wij zoeken voor onze Stichting Bram Ridderkerk enthousiaste nieuwe bestuursleden die samen met ons hun schouders willen zetten onder het verder ontwikkelen van onze prachtige stichting. Na onze start, 9 jaar geleden, is er behoefte aan uitbreiding van ons bestuur, omdat er weer nieuwe en spannende uitdagingen op ons pad komen.

Stichting Bram biedt zorg, begeleiding én onderwijs op maat aan kinderen met een (ernstig) meervoudige beperking in de leeftijd vanaf 3 jaar. De kinderen van Stichting Bram werken, spelen en leren intensief samen met de kinderen van OBS de Botter en vanaf 1 september 2022 ook met de leerlingen van de LeerOnderneming binnen het Gemini College. Het is een unieke samenwerkingsvorm in Ridderkerk, waarbij zorg en onderwijs met elkaar samengaan.

Naast het bieden van meer ontwikkelmogelijkheden voor deze kinderen is Stichting Bram ook gestart vanuit de inclusiegedachte. De achterliggende visie is dat als kinderen met en zonder beperkingen dagelijks bij elkaar zijn op een school in hun eigen woonomgeving, de kinderen samen kunnen opgroeien en de vervreemding van kinderen met een beperking minder wordt. Integratie en acceptatie worden op deze wijze van jongs af aan al gerealiseerd.

Wij zoeken mensen met een specifieke deskundigheid en/of ervaring op het gebied van HR, kwaliteitszorg (voor kinderen met een beperking), onderwijs en/of financiën. Mocht u echter over een andere deskundigheid beschikken die passend is binnen onze organisatie dan horen wij die graag.

In onze nieuwe bestuursleden zien we graag terug, dat zij…

¨     affiniteit hebben met onze (zorg)kinderen;

¨     enthousiast en initiatiefrijk zijn;

¨     in teamverband kunnen werken;

¨     ervaring hebben met besturen en organisatieprocessen;

¨     bereid zijn om de functie van secretaris of algemeen bestuurslid op zich te nemen.

Voor nadere informatie kunt u kijken op onze website: www.stichting-bram.nl of neem contact op met Marjon de Vries (directeur Stichting Bram) via telefoonnummer 06-28785860 of per email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

We hopen u snel bij Stichting Bram te mogen verwelkomen!

Stichting Dada doneert €3150,- aan Stichting Bram

Dankzij een hele mooie donatie vanuit Stichting DaDa hebben we voor €3150,- nieuwe materialen kunnen aanschaffen voor de kinderen.

Samenwerking Stichting Bram

Op de Botter hebben we intensieve samenwerking met Stichting Bram. Een stichting voor meervoudig en ernstig meervoudig beperkte kinderen.

Stem Stichting Bram voor Stichting Specsavers Steunt!

Breng nu via onderstaande link jouw stem uit en zorg ervoor dat Stichting Bram in 2016 gesponsord wordt door Stichting Specsavers Steunt in Ridderkerk!