Frank de Jong Memorial Classic & Open Rally brengt € 30.000,- op!

Op zaterdag 4 april 2015 reden we voor de zevende keer de Frank de Jong Memorial Classic & Open Rally. De dag begon met een hartelijk ontvangst in het Pannenkoekenhuis Oosterpark. Na een koud en nat startschot gingen de 55 teams op weg. Gaandeweg klaarde het weer op, kwam er zelfs een zonnetje en gingen veel dakjes van de prachtige bolides open.

De route leidde de rally-rijders via prachtige landschappen naar Landgoed Marienwaerdt in Beesd waar voor alle teams een heerlijke lunch werd geserveerd. Daarna ging de rit verder door het Brabantse landschap richting het gezellige Willemstad om daarna weer richting Ridderkerk te gaan. Bij aankomst in Hotel van der Valk werd iedereen getrakteerd op cocktails en heerlijke hapjes en werden ook de winnaars bekend gemaakt. Van harte gefeliciteerd!

1. Equipe nr. 25 Isoplus - Alebeek/Paalvast - Fiat 124 Spider (1981)
  2. Equipe nr. 17 – Hagestein/Hagestein – Smart Roadster (2003)
  3. Equipe nr. 07 – Kuijpers/                   -

De meest bijzondere auto: Equipe nr. 50 – Alderliesten/Alderliesten - Mustang Coupè V8 (1966)

Tijdens het gezellige diner werden ook de winnaars van de loterij bekendgemaakt en de cheque overhandigd aan Stichting Bram. De rally bracht in totaal €15.000 op dat vervolgens door de Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind (NSGK) werd verdubbeld naar €30.000. De medewerkers van Stichting Bram waren dolgelukkig met dit resultaat! Noteer vast in de agenda: de RCO Rally 2016 is op 2 april 2016!

Wij bedanken onze Hoofdsponsor Easytrip, de NSGK en Sponsors en Rally-rijders voor hun waardevolle bijdrage!

Bron: www.rotary-ridderkerkdewaal.nl

Wat doen wij?

Ieder kind wil naar school. Ook als je niet-leerplichtig bent door een (ernstig) meervoudige beperking. Stichting Bram runt een bijzondere klas in een reguliere basisschool in Ridderkerk.

T: 06 - 28 78 58 60
E: info@stichting-bram.nl