HomeSponsorsOnze sponsors

Onze sponsors

Logo NSGK for web

NSGK, hoofdsponsor van Stichting Bram Ridderkerk!

'NSGK voor het gehandicapte kind' helpt kinderen en jongeren met een handicap om, met hun beperking, gewoon kind te kunnen zijn. NSGK ontwikkelt en ondersteunt jaarlijks honderden initiatieven op het gebied van wonen, werken, opleiding en vrije tijd – al die dingen die belangrijk zijn voor een volwaardige ontwikkeling. Dit kan dankzij de steun van vele vrijwilligers, donateurs en bedrijven, want NSGK is onafhankelijk en ontvangt geen overheidssubsidie. Zie ook www.nsgk.nl.

Door de donatie van het NSGK kan SBR nieuwe hulpmiddelen en aangepast ontwikkelingsmateriaal aanschaffen voor de kinderen.

djendesign

Djen Design

Djen Design is opgericht in 2006 door Janis van der Linden. Parallel aan de start van de (deeltijd)opleiding Grafisch Vormgeven aan de kunstacademie richtte zij Djen Design op. Waarom in dienst gaan bij een ander bureau, als je zelf de touwtjes in handen kan hebben? Inmiddels werken ze met 3 vrouw sterk. Twee focuspunten: enerzijds grafisch ontwerp, waarin ze zich bezig houden met logo- en huisstijl ontwerp maar bijvoorbeeld ook standbouw, brochures, winkelgevels, posters etc. De andere focus is webontwerp en -bouw, waarin ze een mooi ontwerp combineren met een technisch goed en modern functionerend systeem. Voor meer informatie zie: www.djendesign.nl

Onze website, het logo en al het promotiemateriaal is ontworpen en gemaakt door Janis van der Linden. Zij heeft dit alles in de vorm van sponsoring voor ons gedaan.

Ontzettend bedankt voor al je hulp, harde werken en creatieve ideeën Janis!

dada-logo

Rotary logo

App

www.rotaryridderkerk.nl

www.oranjefonds.nl

www.rabobank.nl

Stichting DaDa

Hoe goed de medische zorg in Nederland ook is, soms is het normale zorgpakket gewoon niet voldoende. Stichting DaDa zet zich in voor zieke kinderen die extra zorg en voorzieningen nodig hebben. Stichting DaDa wil echt het verschil maken voor een betere zorg voor kinderen.

www.stichting-dada.nl

Na afloop van de DaDa golfdag 2013 mocht Marjon de Vries namens Stichting Bram een prachtige cheque van € 12.825,- in ontvangst te nemen. Met dit bedrag kan SBR een snoezelruimte realiseren.

Sinds juni 2015 kunnen de kinderen van Stichting Bram, wederom dankzij een financiële bijdrage van € 7.000,- door Stichting Dada, genieten van een vrolijke softplay speel-en therapiehoek!

Rotaryclub Ridderkerk de Waal

Zaterdag 5 april werd in Ridderkerk en omstreken de Frank De Jong Memorial Classic & Open Rally gereden. Bijna 60 enthousiaste oldtimer bezitters en rally rijders reden met hun klassieker of cabriolet mee. Een bonte stoet prachtige auto’s trok door de regio. Doel van het evenement was geld inzamelen voor Stichting Bram (SBR). En er was nog een grote verrassing: de heer Peter Camping van de Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind (NSGK) verdubbelde het bedrag naar totaal €18.500,-

Op zaterdag 4 april 2015 is opnieuw de opbrengst van de Rally  gedoneerd aan Stichting Bram. Tijdens de Rally werd er maar liefst € 15.000,- opgehaald voor Stichting Bram. Dit bedrag werd wederom door de NSGK verdubbeld naar € 30.00,- !

www.rotary-ridderkerkdewaal.nl.

Applicatietechniek van der Wal

Dit Ridderkerkse bedrijf in kunststofvloeren, bedrijfsvloeren, UCRETE industrievloeren en polyurea, vindt het niet meer dan normaal, dat als het je als bedrijf goed gaat, je anderen daar in laat meedelen. Vanuit die filosofie heeft Applicatietechniek van der Wal ons lokaal geheel belangeloos voorzien van een mooie én praktische gietvloer.

www.applicatietechniekvanderwal.nl

Rotaryclub Ridderkerk

Rotaryclub Ridderkerk sponsort op eigen initiatief SBR door de Molift Smart 150 tillift én een elektrisch verstelbare verzorgingstafel voor ons aan te schaffen.

Het Oranje Fonds

Het Oranje Fonds bevordert betrokkenheid in de samenleving. Door onze steun ontmoeten mensen elkaar of vinden zij een nieuwe plek in de maatschappij. Het Oranje Fonds wil enerzijds sociale samenhang en anderzijds sociale participatie bevorderen.

Het Oranje Fonds heeft bijgedragen aan de aanpassing van onze huisvesting.

Rabobank Coöperatiefonds

Een groot deel van het ontwikkelingsmateriaal dat wij voor de kinderen kunnen aanschaffen is mogelijk gemaakt door het Coöperatiefonds van de Rabobank.

www.stubbelogistiek.nl

www.fonobori.nl

www.dcscoating.nl

www.tvmfoundation.nl

Stubbe bv

Stubbe bv heeft Stichting Bram Ridderkerk tot Goed Doel van 2012 en 2013 verkozen en steunt SBR met het fantastische bedrag van €4.750,-.

Stichting Fonobori

Stichting Fonobori maakte het mogelijk om een speciaal pakket met ontwikkelingsgericht spel- en communicatiemateriaal aan te schaffen.

Drecht Coating Services B.V.

Drecht Coating Services B.V. heeft voor ons een fantastisch Sensorisch integratie therapiepakket aangeschaft!

TVM Foundation

Dankzij de TVM Foudation mochten wij een cheque in ontvangst nemen van €1.500,- en hadden we een meet en greet met de nationale schaatsploeg!

BouwMeester Schilders

BouwMeesterschilders uit Den Haag heeft kostenloos de verf en de materialen beschikbaar gesteld om ons lokaal te schilderen.

Moerland Notaris

De officiële oprichting van Stichting Bram Ridderkerk is mede mogelijk gemaakt door Moerland Notarus, Brielle.