Marjon is de Libelle Ster 2014!

Marjon de Vries (34) mag zich een jaar lang Libelle Ster noemen. Dat werd vanmorgen tijdens het Libelle Nieuwscafé Live in Den Haag bekend gemaakt. Van de tien kandidaten kreeg Marjon, juf en moeder van Bram, de meeste stemmen.

Met Stichting Bram zorgt ze dat kinderen met een meervoudige beperking op een gewone bassischool kunnen meedraaien. “Het is zo mooi om Bram in de kleuterklas in de kring te zien zitten, op zijn manier vrolijk mee ‘babbelend’ met de rest. In de vier maanden dat hij hier zit heeft hij meer ontwikkeling doorgemaakt dan in de vier jaar ervoor.” Lees het interview met Libelle Ster Marjon de Vries in Libelle 29.

Libelle Nieuwscafé Den Haag